liiveyoourliifee.blogg.se

Vi är 2 tjejer som heter Moa och Wilma på 14 år. Vi kommer från Västernorrland. Och våra intressen är fotboll,umgås med närmsta vännerna. I bloggen kommer ni kunna se en massa olika saker. Som typ.sport,vardag,vänner osvosv. Ni kan kontakta oss på [email protected]. Hoppas ni gillar bloggen!(:

Extreme home makeover suger?!

Kategori: Allmänt

Hej folket! Dagen börjar som vanligt med att jag sover till typ ett, när jag vaknar ser jag att det är hyfsat fint väder o tänker "ja men va bra då kan jag ju sola lite :)" när man då legat ute på gräset ett tag blir det askallt o börjar regna. Fml tänker jag o går in. Det är nu juli och jag inte badat en enda gång. Inte ok. Förra året var man ju på dämsta me massa friens typ varje dag, Men vad ska man göra när det regnar varenda jävla dag liksom?Känns som att alla är brun o solbränd utom jag, för själv är man ju vit som ja vet inte vad. Kollade nyss på extreme home makeover, och konstaterade att det suger. Det händer ju samma sak varje gång...
Aa men ni ska jag fortsätta följa mitt mycket tajta schema, hehe.
Kärlek <3 / wilmatheking 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: