liiveyoourliifee.blogg.se

Vi är 2 tjejer som heter Moa och Wilma på 14 år. Vi kommer från Västernorrland. Och våra intressen är fotboll,umgås med närmsta vännerna. I bloggen kommer ni kunna se en massa olika saker. Som typ.sport,vardag,vänner osvosv. Ni kan kontakta oss på [email protected]. Hoppas ni gillar bloggen!(:

The day long!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Idag har Wilma och jag varit med varandra hela dagen låång,och jag stannar över natten också :D
Men kan ju berätta lite om dagen iaf,det började väl med att jag kom hit och sen kom Mattias(Wilmas loveboy)haha,och min besties :D Men iaf så var vi asnervösa,thehe,även fast Wilma varit med han förut.. Fast inte jag ;) Men gick väl bra tillslut. Sen så for han hem o bytte om o for på träning så då blev det bara wilma och jag. Och då tog vi kladdkaka med grädde o lite saft i en väska och stack till hamnen o fika,Mys på hög nivå!
Sen så  var vi bara ute och cyklade och stannade till vid grabbarnas träning.
När vi kom hem hit igen så fika med allihopa. Sen så slog vi på filmen Slumdog millionare. Som var så jävla grym! En film värd att se!
Och nu sitter vi bara här och tare chillpill!
Sooooooooooooooft.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: